Info - Part kacuk motor Naza Blade

1. Speedo cable = suzuki Rg sport

2. Cable clutch = Vespa (halus sesuai pakai sementara) & Suzuki Vs 125 (tebal seperti original)

3. Oil Filter 250cc = Suzuki Vs 125 / suzuki Fx

4. Oil Filter 650cc = Lori diesel punya

5. Brake pumpm = Yamaha 125z

6. Spark plug = skuter suzuki V125

7. Brake pad = yamaha 125z / suzuki oem / scrambler XTM 200

8. Mentol lampu belakang = Honda Ex5

9. Fius = fius kereta

10. Lampu belakang = Naza GTR 150(LED)

11. Side mirror N = honda ex5 sahaja (Yamaha thread side mirror berbeza)

12. Side mirror R = Honda fireblade or Suzuk3i GSX, Koso

13. Minyak Itam = Maxoil, Motul 500 & AGIP (nie biasa dipakai..ada juga yang pakai Petronas) 

14. Piston = Suzuki FXR150 ....jadi 300cc woo

15. Throtal cable = modenas GT (terbukti untuk naked carb)

16. Air filter 650cc = Motor Honda s90


sumber dari malaysianbikers.com.my

6 ulasan:

  1. salam blade riders.. blog ni mcm tak active, ada alternative lagi untuk berhubung?

    BalasPadam
  2. salam, bro riders blog ni masih aktive lage ke? saya ada masalah naza blade 250 efi, masalah saya suis hond saya rosak, mana nak cari atau apa2 yang sejenis dgnnya. boleh kita repear suis (picit hond) yang rosak itu...

    BalasPadam
  3. oh ye satu lagi masalah saya lampu signal depan saya pecah, sapa2 nak jual lampu signal ori naza bole pm dengan saya..0182236967

    BalasPadam
  4. Kalau motor starter boleh kacuk tak??

    BalasPadam
  5. Tipu la kacuk throtalcabel gt punya sbb gt punya satu cabel ja bukan 2 cabang

    BalasPadam
  6. Stater Relay- Kriss

    BalasPadam